Radio Białystok | Wiadomości Studio Suwałki | Nowy pomysł na promocję Augustowa
Od 1 czerwca rusza kampania „Augustowskie moce”. Każdy będzie mógł kupić specjalną koszulkę z logiem akcji i wystartować w niej w jak największej ilości zawodów.
Jak mówi dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji Paweł Głowacki, wszyscy będą brali udział w dodatkowym konkursie.
- Ogłoszony zostanie konkurs na największego mocarza miasta Augustowa, czyli osobę, która weźmie udział w największej ilości imprez i eventów, zarówno o charakterze sportowym, jak i rekreacyjnym. Muszą one odbywać się poza powiatem augustowskim. Rywalizacja będzie w różnych kategoriach: open, mężczyźni, kobiety i dzieci. Dla wszystkich zwycięzców przewidzieliśmy statuetkę i nagrodę rzeczową.
Konkurs będzie trwał przez trzy miesiące. Rozstrzygnięcie zaplanowano na pierwszy weekend września.
- Trzeba będzie wystartować w imprezie. Jako dowód na to przesłać nam zdjęcie w koszulce oraz sfotografować listę startową. Nie ma znaczenia, czy dana osoba ukończy tę konkurencję, ponieważ zdarzają się różne sytuacje losowe. Najważniejsze tu są sam udział i promowanie miasta.
Koszulki będzie można kupić od 1 czerwca w Centrum Informacji Turystycznej przy Rynku Zygmunta Augusta za 25 złotych.
Miasto było jej członkiem do 2015 roku. Wtedy uznano, że nie przynosi to żadnych korzyści, a jedynie straty w postaci rocznych składek.
Miasto musi wyłożyć jednak dla TVN 150 tysięcy złotych.