Radio Białystok | Wiadomości | Fundacja "Naszpikowani" otworzyła w Łapach sklep charytatywny
Są tam różności - od gier dla dzieci po ubrania z autografami znanych Podlasian.
Częstym problemem przy wyświetlaniu playera jest używanie Adblocka.
Dłuższe dźwięki na niektórych wersjach przeglądarki Chrome są ucinane.
W Łapach powstał pierwszy stacjonarny sklep charytatywny fundacji "Naszpikowani". Dochód ze sprzedaży różnych rzeczy ma wesprzeć jej podopiecznych, którzy chorują na nowotwory.
Podczas oficjalnego otwarcia sklepu w Łapach od razu pojawiły się osoby zainteresowane tymi przedmiotami.
- Mamy pełno książek i dla dzieci i dla dorosłych, przyborów szkolnych. Mamy też troszeczkę obrazów, antyków, dużo dzbanków glinianych i porcelanowych. Ubrania dziecięce, dla dorosłych, maskotki - wymienia Marlena Czajkowska z fundacji "Naszpikowani".
Osoby mogły przynieść rzeczy im niepotrzebne, a komuś innemu to się może przydać. A w międzyczasie, jest z tego pomoc. Nasi podopieczni są w różnych sytuacjach. Jedni są świeżo po diagnozie, inni są w takiej sytuacji, że dostali informację w szpitalu, że za parę tygodni będzie potrzebny lek za kilkadziesiąt tysięcy. No i szukają tej pomocy. Mamy 58 podopiecznych. I każdy z nich ma swoją historię, każdy ma swoje potrzeby. My staramy się im pomagać właśnie poprzez takie inicjatywy
- mówi prezes fundacji "Naszpikowani" Rafał Dubiejko.
Sklep fundacji "Naszpikowani" mieści się na drugim piętrze budynku przy ulicy Generała Władysława Sikorskiego 18 w Łapach.
Fundacja "Naszpikowani" otwiera sklep charytatywny przy ul. Sienkiewicza 46 w Białymstoku.
Można było bawić się na pikniku, a przy okazji wziąć udział w licytacji na rzecz potrzebujących.
Były uroczyste przemówienia i podziękowania za dotychczasową współpracę.
Fundacja "Naszpikowani" poszukuje dawców szpiku, a swoimi różnymi działaniami promuje ideę dzielenia się tym wyjątkowym darem. Często organizują w tym celu różne akcje, by wyjść naprzeciw potencjalnym dawcom.
Fundacja "Naszpikowani" została "Podlaską Marką Konsumentów". Tak zdecydowali internauci, a jest to jeden z elementów Podlaskiej Marki - plebiscytu promującego m.in. lokalne produkty, miejsca i inicjatywy.