Radio Białystok | Wiadomości | Fundacja "Naszpikowani" wybrana Podlaską Marką Konsumentów
Fundacja "Naszpikowani" została "Podlaską Marką Konsumentów". Tak zdecydowali internauci, a jest to jeden z elementów Podlaskiej Marki - plebiscytu promującego m.in. lokalne produkty, miejsca i inicjatywy.
Częstym problemem przy wyświetlaniu playera jest używanie Adblocka.
Dłuższe dźwięki na niektórych wersjach przeglądarki Chrome są ucinane.
We wtorek (23.04) nagrody, wśród których były m.in.: dron, Photon, biżuteria i zestawy walizek, odebrało kilkanaście osób, które nie tylko zagłosowały, ale też najlepiej uzasadniły swoje odpowiedzi. Laureaci podkreślali, że warto wspierać to, co lokalne.
Podlaska Marka to plebiscyt organizowany przez marszałka województwa podlaskiego od 2004 roku. Wszystkich laureatów za 2018 rok poznamy 7 maja.
Do 17 kwietnia trwa glosowanie, w którym każdy może oddać głos na swojego faworyta w konkursie Podlaska Marka. Głosowanie jest bezpłatne.
Plebiscyt to szansa na promocję nagrodzonych przedsięwzięć oraz regionu w kraju i za granicą.
Najlepsze produkty spożywcze, ale też użytkowe, wydarzenia - np. kulturalne mają szanse na doroczne nagrody w konkursie "Podlaska Marka". Właśnie rozpoczęła się 15. edycja tego konkursu, który organizuje Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego.