Radio Białystok | Wiadomości | Mieszkańcy Białegostoku mogą korzystać z nowego Biura Obsługi Klienta PGNiG
Mieszkańcy Białegostoku od piątku (30.08) mogą korzystać z nowego Biura Obsługi Klienta PGNiG przy ulicy Sosabowskiego 22.
Klimatyzowane pomieszczenia, pięć stanowisk, kolejkomaty, a także strefa dla małych dzieci. Tak wygląda białostockie Biuro Obsługi Klienta po gruntownym remoncie. Placówkę zmodernizowano, by była bardziej przyjazna klientom - mówi wiceprezes PGNiG Obrót Detaliczny Marcin Szczudło.
Biuro Obsługi Klienta PGNiG w Białymstoku jest trzydziestym w Polsce, który zmodernizowaliśmy. Dla mnie jest osobiście ważny, bo stąd pochodzę i jestem z tego dumny - dodaje Marcin Szczudło.
Białostocka placówka jest pierwszą odnowioną w województwie podlaskim. Jak powiedział Marcin Szczudło - ma się to zmienić, PGNiG pracuje nad rozwojem sieci BOK-ów na Podlasiu.
Od przyszłego roku kolejne biuro obsługi klienta powstanie w jednej z białostockich galerii. By białostoczanie oraz mieszkańcy okolicznych powiatów, którzy przyjeżdżają na zakupy, przy okazji mogli podpisać z nami umowy. Poza umowami gazowymi mamy w ofercie prąd, ubezpieczenia i różne dodatkowe usługi - dodaje.
Natomiast od września mieszkańcy Suwałk będą mogli załatwić wszystkie sprawy związane zarówno z zakupem gazu, jak i prądu bez wyjeżdżania z miasta. Od września w tamtejszym Parku Naukowo - Technologicznym raz w tygodniu będą dyżurowali pracownicy PGNiG.
Nowe Biuro Obsługi Klienta przy ulicy Sosabowskiego 22 w Białymstoku będzie czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.