Radio Białystok | #eksperyment | Co sprawia, że kupujemy więcej, gdy jesteśmy głodni? - eksperyment Kamila Kalickiego i Andrzeja Ryczkowskiego
Wejść do sklepu z chęcią zakupu kilku produktów, a wyjść z pełnym koszykiem zdarzyło się chyba każdemu. Nawet lista zakupów nie zawsze pomaga (szczególnie, gdy się jej nie trzymamy).
Częstym problemem przy wyświetlaniu playera jest używanie Adblocka.
Dłuższe dźwięki na niektórych wersjach przeglądarki Chrome są ucinane.
Co jest powodem nadmiernego zapełnienia sklepowego wózka? Promocje, zabiegi socjotechniczne, a może coś innego? Radiowi eksperymentatorzy Kamil Kalicki i Andrzej Ryczkowski chyba tego dowiedli. Szczegóły w relacji dźwiękowej.
Eksperymentatorzy mierzą się ze światłami w ciemnościach.
Jest na podstawowym wyposażeniu każdej karetki i wozu strażackiego, powinien znaleźć się także w apteczce w każdym samochodzie - koc termiczny, zwany też kocem ratowniczym, czy folią NRC.
Z reklamami mamy do czynienia dosłownie wszędzie. Suplementy diety, oferty telekomunikacyjne, szybkie pożyczki - tym 'atakują' nas spoty reklamowe. Chodzi o pozytywny odbiór produktu lub usługi i oczywiście przekonanie do zakupu.