Radio Białystok | Wiadomości | W mediach społecznościowych będą pojawiać się spoty mające zachęcić turystów do odwiedzania Łomży
Cieszyli się, że ruch tranzytowy zaczął omijać Łomżę. Teraz zastanawiają się jak zachęcić kierowców, żeby do miasta zajechali. Lokalna Organizacja Turystyczna Ziemi Łomżyńskiej przygotowuje się do promocji Łomży.
Członkowie Organizacji Turystycznej Ziemi Łomżyńskiej chcą, żeby do miasta częściej przyjeżdżali turyści, którzy obok Łomży będą przejeżdżali drogą ekspresową - mówi prezes organizacji Wojciech Winko.
Udział w targach powoduje, że informacja o tym, że do Łomży jest po co przyjechać jest rozpowszechniana na duże rejony przy Poznaniu, przy Katowicach. przy Wrocławiu. I to zaczyna nam przynosić rezultaty. Są zaprojektowane już i realizowane spoty promujące Łomżę, będą publikowane w mediach społecznościowych - mówi Wojciech Winko.
Członkowie organizacji chcą też promować w innych podlaskich miastach, między innymi w Augustowie czy Białymstoku.
Na razie nie planują jednak ustawiania banerów reklamujących Łomżę bezpośrednio przy trasie ekspresowej. Jak mówi Wojciech Winko, jest na to za wcześnie.
Na esce, jeżeli chcemy cokolwiek zaplanować, to są już duże pieniądze i wymagają poważnych uzgodnień. W tej chwili musimy mieć czym ściągnąć turystów. W tej chwili planujemy dużo większe przedsięwzięcia promujące Łomżę, ale jest za wcześnie żebym o tym mówił, to wtedy będzie to warte tych bardzo dużych nakładów na reklamy przy trasie - mówi Wojciech Winko.
Członkowie LOT-u będą chcieli przekonać władze Łomży, żeby w przyszłorocznym budżecie miasta znalazły się pieniądze na ustawienie reklam miasta przy drodze ekspresowej.