Radio Białystok | Wiadomości | Podlaskie firmy chcą zdobywać rynek arabski - będą promować swoje produkty w Dubaju
Dubaj to raj nie tylko dla turystów. To również centrum świata biznesu, dlatego chcą się tam promować także podlascy przedsiębiorcy.
Częstym problemem przy wyświetlaniu playera jest używanie Adblocka.
Dłuższe dźwięki na niektórych wersjach przeglądarki Chrome są ucinane.
Kilkadziesiąt firm budowlanych i meblarskich - głównie z naszego regionu - będzie promować swoje produkty w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Polski Klaster Budowlany chce utworzyć w Dubaju tzw. show room, by klienci, którzy przybywają tam z całego świata, poznali polską markę.
To własnie w Dubaju w zawrotnym tempie powstają drapacze chmur, ekskluzywne hotele, szpitale czy osiedla. To także upodobanie mieszkańców do luksusu i wysokiej jakości. Dlatego - jak mówi Piotr Zubrycki z białostockiej firmy 13 VIP - jest to szansa dla naszych firm, by mogły zaistnieć na tym rynku. Jak dodaje, klienci za granicą doceniają jakość polskich produktów.
Show room ma być gotowy w listopadzie. Będzie też promowany na polskim stoisku podczas Expo 2020 w Dubaju.
By zdobyć tę pracę trzeba mieć idealne zdrowie, znać języki obce i dbać o swój wygląd. Stewardess i stewardów szukają dubajskie linie lotnicze Emirates.
Polski pawilon z wystawy EXPO 2020 w Dubaju, po wystawie, będzie przeniesiony na teren Politechniki Białostockiej, gdzie będzie pełnił rolę centrum edukacji o drewnie. W czwartek (26.09) w Białymstoku, z udziałem minister przedsiębiorczości i technologii Jadwigi Emilewicz, podpisano list intencyjny w tej sprawie.
Jeszcze lepsza promocja gospodarcza województwa, tworzenie nowych miejsc pracy, większe wpływy z podatków w regionie - mają być efektami umowy o współpracy, którą w czwartek (28.06) w Białymstoku podpisali marszałek województwa z dwoma kluczowymi klastrami w regionie.