Radio Białystok | Wiadomości | Trzeba powtórzyć przetarg na budowę odcinka obwodnicy Łomży
Firma, która zbuduje najważniejszy odcinek obwodnicy Łomży, musi być wybrana jeszcze raz. Zdecydowała tak Krajowa Izba Odwoławcza, uwzględniając odwołanie konsorcjum firm Unibep i PORR.
Czy opóźni się budowa obwodnicy Łomży? - GDDKiA jeszcze raz musi ocenić oferty w przetargu
Unibep i PORR zarzucały firmie Impresa Pizzarotti - która wygrała przetarg - że jej pracownicy nie mają odpowiedniego doświadczenia.
Teraz Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad musi raz jeszcze wybrać firmę, która zbuduje 13 kilometrowy odcinek drogi S61. Od węzła Łomża Zachód do węzła Kolno, razem z mostem na Narwi i łącznikiem z drogą krajową nr 64.
GDDKiA wybrała ofertę włoskiej firmy
Generalna Dyrekcja wybrała ofertę włoskiej firmy, która zaoferowała, że zbuduje wyznaczony odcinek za ponad 440 mln zł. To ponad połowa tego, ile według szacunków inwestora miały kosztować wszystkie prace. W budżecie na ten cel było zarezerwowanych ponad 960 mln zł.
Od piątku (22.12) szybciej dojedziemy z Białegostoku do Warszawy drogą krajową nr 8.
Którędy będzie biegła Południowa Obwodnica Białegostoku, czyli przyszła trasa ekspresowa S19? Cały czas trwają konsultacje społeczne w tej sprawie.
Osiem firm i konsorcjów chce wybudować w Podlaskiem ponad 16-kilometrowy odcinek drogi na trasie S61 Via Baltica. Firmy zaproponowały ceny od 288 mln zł do 467 mln zł.
Ok. 20 kilometrów będzie liczyła obwodnica Łomży, która stanie się elementem trasy S61 Via Baltica. We wtorek (28.03) po południu w Łomży wiceminister infrastruktury Jerzy Szmit poinformował o ogłoszeniu przetargów na tę inwestycję.