Radio Białystok | Wiadomości | Problemy mogą zgłaszać mieszkańcy i turyści - telefon interwencyjny uruchomiły władze Augustowa
Można zgłosić tam np. problemy z miejskim oświetleniem czy nieposprzątane ulice. Telefon interwencyjny uruchomiły władze Augustowa. Mogą z niego korzystać mieszkańcy i turyści.
Urzędnicy czekają na sygnały dotyczące konieczności naprawy np. chodników czy ulic w mieście. Można również zgłosić problemy z brakiem ławek w parku czy koszy na śmieci.
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku od 7:30 do 20:00, a w weekendy i święta od 10:00 do 14:00. Zgłoszenia pod numerem 511 180 094 przyjmują pracownicy urzędu miejskiego, później przekazują je właściwym instytucjom.
Jeśli osoba zgłaszająca interwencję zostawi swój numer, to w ciągu kilku dni dostanie informację o podjętych działaniach w tej sprawie. Zgłaszane problemy dotyczą tylko infrastruktury miejskiej.
Władze spółki PKS Nova poinformowały w czwartek (06.07), że ponownie wystawiły na sprzedaż dworzec w Augustowie. Oferent, który chciał wcześniej nabyć tę nieruchomość, odstąpił od przetargu.
Od 1 lipca do 31 sierpnia w Augustowie można będzie bezpłatnie jeździć autobusami komunikacji miejskiej. To oferta dla mieszkańców, ale i turystów, którzy wykupią Augustowską Kartę Turysty.