Radio Białystok | Wiadomości | W Augustowie dyskutowano nad nową strategią promocji miasta
Czy stawiać na promocję znanych już walorów przyrodniczych, czy szukać nowych pomysłów na przyciągnięcie turystów? W czwartek (23.02) w Augustowie dyskutowano nad nową strategią promocji miasta na lata 2017-2020.
Częstym problemem przy wyświetlaniu playera jest używanie Adblocka.
Dłuższe dźwięki na niektórych wersjach przeglądarki Chrome są ucinane.
W spotkaniu uczestniczyli m.in. przedstawiciele branży turystycznej oraz właściciele gospodarstw agroturystycznych.
Można jeszcze do końca lutego przedstawić swoje pomysły w ankiecie
Mieszkańcy Augustowa jeszcze do końca lutego mogą wypowiedzieć się w sprawie planowanej strategii w specjalnie przygotowanej przez władze miasta ankiecie. Potem wnioski z dokumentu oraz konsultacji posłużą do określenia konkretnych działań i kierunków promocji Augustowa na kolejne lata.
Prace nad opracowaniem dokumentu potrwają do kwietnia
Po konsultacjach strategia trafi pod obrady miejskich radnych.
W czwartek (23.02) odbędą otwarte warsztaty w sprawie nowej strategii promocji Augustowa na lata 2017-2020.
Rozpoczęły się prace nad nową Strategią Promocji Marki Augustowa na lata 2017-2020.
Rękodzieło ludowe czy pamiątki z Augustowa od sezonu letniego będzie można kupić w pawilonach handlowych nad Neckiem. "To tegoroczna nowość, która na stałe ma wpisać się kalendarz letnich atrakcji regionu" - wyjaśnia burmistrz miasta Wojciech Walulik.
Doprowadzenie gazociągu ma jeszcze bardziej poprawić jakość powietrza i stać się dla mieszkańców alternatywnym źródłem ogrzewania domów.