Radio Białystok | Gość | Ania Karolska - laureatka konkursu Niebieski Mikrofon
- Uważam, że Polskie Radio Białystok już jest Podlaską Marką. Moim zdaniem "Niebieski Mikrofon" jako jedyna inicjatywa ze wszystkich, które są wymienione jako finałowa trójka w kategorii "Kultura" łączy pokolenia, style, trendy, proponuje różnorodność. Ja to bardzo cenię - mówi Ania Karolska.
Częstym problemem przy wyświetlaniu playera jest używanie Adblocka.
Dłuższe dźwięki na niektórych wersjach przeglądarki Chrome są ucinane.
"Niebieski Mikrofon" - Muzyczna Nagroda Polskiego Radia Białystok wśród nominowanych do Podlaskiej Marki. Nasz konkurs rywalizuje o prestiżowy tytuł w kategorii Kultura. Rozpoczęło się też głosowanie na Podlaską Markę Konsumentów, które potrwa do poniedziałku, 31 marca do godz. 12:00.
Zachęcamy do głosowania na Niebieski Mikrofon!
Głosowanie jest bezpłatne, a każdy może oddać tylko jeden głos.
Jak mówi tegoroczna laureatka Niebieskiego Mikrofonu Ania Karolska - nasz radiowy konkurs łączy style i pokolenia oraz pokazuje różnorodność.
Moim zdaniem jako jedyna inicjatywa, ze wszystkich, które są wymienione jako finałowa trójka w kategorii "Kultura" to wy, cała ekipa Niebieskiego Mikrofonu łączycie pokolenia, style, trendy, wyprzedzacie je i tak naprawdę proponujecie różnorodność. Ja to cenię, bo dla mnie Podlasie to kumulacja przepięknych wartości płynących z różnych religii, różnych kultur, różnych stylów muzycznych - mówi Ania Karolska.
Konkurs Niebieski Mikrofon to coroczna, najważniejsza nagroda dla podlaskich twórców - tych rozpoczynających zawodową karierę, i tych już nieco bardziej doświadczonych, zawodowych i amatorów, zespołów i solistów.
Laureatami konkursu są tacy artyści jak Ania Karolska, MAXIM, Żurkowski, YUOS, Julia Kuzyka, Dots, Faustyna Maciejczuk, Mgły, Cira, Szeptucha czy Seasonal.
Podlaska Marka to najstarszy konkurs w regionie, promujący najciekawsze inicjatywy, wydarzenia, przedsięwzięcia oraz osobowości z województwa podlaskiego. Plebiscyt organizowany jest po raz 21. Nagroda przyznawana jest w dziesięciu kategoriach: produkt spożywczy, produkt użytkowy, inwestycja, odkrycie, wydarzenie, kultura, społeczeństwo, biznes, projekt 4.0 oraz marka bez barier.
Laureatów Podlaskiej Marki - wyłonionych przez kapitułę w poszczególnych kategoriach - poznamy podczas gali 15 maja o 19:00 w Operze i Filharmonii Podlaskiej.