Radio Białystok | #eksperyment | Promocje - eksperyment Kamila Kalickiego i Andrzeja Ryczkowskiego
Wszyscy lubimy robić zakupy, w czasie przedświątecznym to może nam sprawić dodatkową satysfakcję, gdyż odwiedzamy sklepy z myślą o innych, których chcemy obdarować.
Częstym problemem przy wyświetlaniu playera jest używanie Adblocka.
Dłuższe dźwięki na niektórych wersjach przeglądarki Chrome są ucinane.
Radiowi eksperymentatorzy Kamil Kalicki i Andrzej Ryczkowski postanowili sprawdzić czy nasze upominki sprawią przyjemność i obdarowanemu, i obdarowującemu. Wraz z dr Ewą Tokajuk z Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej przeanalizowali m.in., czy oprocentowanie rat podawane na plakatach to jedyny koszt zakupu ratalnego, czy 'piąty produkt za złotówkę' oznacza, że faktycznie dostajemy prezent oraz co tak naprawdę oznacza hasło wietrzenie magazynów. Wiedza którą daje ten eksperyment powinna nam towarzyszyć przede wszystkim w czasie przedświątecznej gonitwy za okazjami.